вторник, 20 августа 2013 г.

модуль 3-4 рефлексія

Сьогодні довелось  багато мислити над тим, як мій проект зможе допомогти розвивати у моїх учнів навички мислення вищих рівнів, до яких відносяться аналіз, синтиз та навички мислення, необхідні в 21 столітті. Я намагалась вимоги  програм та Державні стандарти трасформувати у такі  проектні завдання, які б відповідали цій меті, тобто розвивати навички мислити. Мені було цікаво дізнатися, які стратегії проти плагіату учнівських робіт я можу використати. Важко було сформулювати основні питання проекту, які з першого погляду не було видно. Для мене була новинкою інформація про формуюче оцінювання в проектному навчанні. Для себе я зробила висновки, що оцінювання повинно здійснюватися постійно протягом всьго навчального процесу і не тільки  балами, а і за допомогою інших інструментів, бо це розвиває в учнів уміння самоспрямовуватись у навчанні. Здобуті знання буду використовувати в своїй подальшій роботі. Вдячна викладачам за отримані так необхідні знання.  

Комментариев нет:

Отправить комментарий